lördag 22 mars 2008

Mp3: The Whitest Boy Alive - Golden Cage (Fred Falke Remix)

Jag hittade den här igår när jag slösurfade runt efter bra mp3bloggar (hittade inga, needle in a haystack-känslan). Den är med all säkerhet från stormaktstiden mätt i hipstertid, men eftersom jag inte har några ambitioner att ligga i framkant på något område på den här bloggen skiter jag i det.

Den är en åtta minuter lång sammanfattning av allting jag önskar få av en utekväll, men väldigt sällan får. Men om jag med förbundna ögon finge sjunka ner i ett kroppstempererat saltvattenbadkar där den här låten spelades om och om igen skulle jag kanske till slut få uppleva den kvällen.

The Whitest Boy Alive - Golden Cage (Fred Falke Remix)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland är livet märkligt. Eller internet litet. Eller, eller... Hur som helst råkade jag fastna för samma låt, i princip samtidigt. Kanske helt ointressant, men jag kunde inte låta bli att dela med mig av den infortmationen.
/Micke, kusinen